Pracujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00.
Kontaktujemy się zazwyczaj do 2 godz. po wysłaniu zapytania, żeby porozmawiać o tym, czego potrzebujesz. Dlatego ważny jest numer telefonu, bo łatwiej nam omówić zapytanie. Kontakt do nas znajdziesz też bezpośrednio w każdej karcie produktowej.
na stronie nie zamieszczamy cen z dwóch powodów. Pierwszy to fakt, że nie jesteśmy sklepem internetowym. Nie znajdziesz u nas koszyka. Drugi powód to polityka cenowa firmy Tecnovap, która zabrania publikowania cen na internecie.
zazwyczaj kontaktujemy się telefonicznie w ciągu paru godzin od wysłania do nas zapytania. Odliczając weekendy i dni wolne, czas odpowiedzi na zapytanie nie powinien przekroczyć 24h. Spersonalizowane oferty wysyłamy zazwyczaj po rozmowie lub zebraniu odpowiednich informacji.
operujemy z Olsztyna (tego od jezior i Kopernika;-) ale obsługujemy całą Polskę. Nie ma znaczenie czy jesteś z Warszawy, Opola czy Wrocławia. Damy radę!
tak. jako importer i przedstawiciel Tecnovap w Polsce, posiadamy serwis i części zamienne do maszyn Tecnovap. Jako partner Nilfisk Polska, współpracujemy z serwisem producenta.
nie. zajmujemy się tylko markami Tecnovap, Nilfisk i Viper
można skorzystać z formularza lub bezpośrednio zadzwonić do nas.
tak. dla jednostek budżetowych możliwy jest odroczony termin płatności nawet do 21 dni po dostawie.
Po wielu latach doświadczeń w dobieraniu maszyn czyszczących dla naszych klientów, wiemy, że pozory mogą mylić. Dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik, który pomaga skoncentrować się na odpowiednim rodzaju sprzętu. Nie trać czasu na szukanie. Podaj nam swój adres email, to prześlemy Ci taki PDF.
Potem co drugi poniedziałek dostaniesz w mailu od nas porcje dodatkowej wiedzy specjalistycznej na temat zautomatyzowanego czyszczenia. Każdy mail daje możliwość wypisania się z cyklu.