Dzisiejszy wpis będzie kontynuacją tematu wyboru myjni parowej, abyś wiedział jaka okaże się najlepsza dla Twojego biznesu. W poprzednim pokrótce przedstawiłem myjnię napędzaną olejem napędowym. Dziś kolej na myjnię zasilaną prądem. Zapraszam do przeczytania krótkiego poradnika. Zaczynamy!
Myjnia elektryczna i myjnia diesla – różnice
Podstawową różnicą techniczną między myjnią parową elektryczną, a diesla jest budowa kotła.
Bojler, w maszynie diesla jest podobny w budowie do do bojlera znanego z myjek ciśnieniowych. Z tą różnicą, że w myjkach ciśnieniowych jest montowana wężownica, a myjniach parowych konstrukcja w zależności od producenta ma budowę połączonych ze sobą rurek.
Budowa bojlera w elektrycznej myjni parowej
Elektryczne myjnie parowe mają bojler w formie owalnej, a elementem grzewczym jest grzałka elektryczna. Ilość grzałek w bojlerze w sumie decyduje o wielkości maszyny, jej mocy i wydatku pary.
Myjnie elektryczne łatwiej można stopniować tzn. tworzyć konstrukcje słabe do bardzo mocnych.
Nie generują one spalin, jak myjnie diesla, przez co są o wiele bardziej wszechstronne. Nadają się zarówno gabarytowo i wagowo do prac wewnątrz pomieszczeń.
Mają o wiele większe możliwości jeżeli chodzi o dobór akcesoriów do parownic, a także mają funkcję prania, czyli są połączone z odkurzaczem na sucho mokro.
Sprawdź parownice profesjonalne i myjki parowe przemysłowe producenta Tecnovap w ofercie Multimatic.
Generalnie myjnie elektryczne powoli, ale systematycznie wypierają myjnie diesla, które są nie zastąpione do typowych mobilek, ale nie mają zbyt wiele zastosowań poza myciem samochodów.
Pewną niedogodnością w myjniach elektrycznych, jeżeli potrzebujemy silnej maszyny jest konieczność posiadania zasilania trójfazowego, szczególnie więc jeżeli jesteśmy początkującą firmą to może być to duży problem.
Oczywiście różnice w myjniach elektrycznych i diesla jest dużo więcej, i zawsze warto przed wyborem skontaktować się z nami, żebyśmy mogli dobrać odpowiedni sprzęt do Państwa potrzeb.
[wp_ad_camp_1]